Rozwój szybkiej masy mięśniowej

Rozwój szybkiej masy mięśniowej

Rozwój szybkiej masy mięśniowej

Marysia Jońska access_time 3 lipca 2015 chat_bubble_outline 0 comments

Na lato wiele osób, głównie mężczyzn, stara się polepszyć swoją sylwetkę, zwiększyć masę mięśniową, zaszpanować przed kumplami i przed płcią przeciwną. Tajemnicą jednak nie jest, że mężczyźni lubią wspomagać się odpowiednimi preparatami, odpowiednimi odżywkami, substancjami, do których należy monohydrat kreatyny. Jest to jeden z najpopularniejszych składników, które znajdziemy w wielu gotowych, przygotowanych dla ćwiczących, odżywkach.

Monohydrat kreatyny – najbardziej popularna kreatyna

Monohydrat kreatyny, to najbardziej popularna i najtańsza forma kreatyny, stosowana przez sportowców. Stosowanie tego preparatu wspomaga zdolności wysiłkowe, takie jak siła i wytrzymałość siłowa, przyśpiesza przyrost beztłuszczowej masy ciała a także wyraźnie przyspiesza regenerację powysiłkową. Zażywanie tego preparatu a także jego właściwości, charakterystyka wiążą się z wieloma pytaniami i dyskusjami. Wiadomo, że każdy środek ma jakieś skutki uboczne, nad każdym trzeba się zastanowić i sprawdzić, czy stan zdrowia pozwala je zażywać. Nawet sama dawka jest dyskusyjna, bowiem w samej sieci znajdziemy wiele propozycji dawkowania, w instrukcji i na opakowaniu również znajdziemy różnorodne dawki, z kolei po rozmowie z trenerami i innymi ćwiczącymi także dojdziemy do wniosku, że jednej, spójnej opinii to tutaj nie ma. Popularne jest również przyjmowanie stałych dawek, bądź różnicowanie wielkości na dni treningowe i nietreningowe.

Gdzie i kiedy przyjmować?

monohydrat kreatynyWiele osób zastanawia się, gdzie i kiedy przyjmować monohydrat kreatyny. Przede wszystkim przy krótkotrwałych, odznaczających się bardzo wysoką intensywnością treningach oraz przy wysiłku powtarzalnym, takim jak podnoszenie ciężarów, sporty walki, biegi krótkodystansowe, kulturystyka. Co do przyjmowania, również mamy wiele teorii. Pierwsza mówi, by przyjmować na czczo, druga z kolei, by przyjmować natychmiast po zakończeniu ćwiczeń, czyli niekoniecznie na czczo.

Warto również pamiętać o ewentualnych skutkach ubocznych, które może monohydrat kreatyny wywołać. Należą do nich problemy żołądkowe, skurcze mięśni, odwodnienie, zwiększenie podatności na naciągnięcia lub nadwyrężenia mięśni. Nie można się jednak przejmować zanadto tymi skutkami, bowiem badania naukowców pokazały, że stosowanie kreatyny może być również pomocne przy chorobach serca, u pacjentów z urazami ortopedycznymi i dolegliwościami nerwowo-mięśniowymi.

Jak więc widzimy, monohydrat kreatyny może być stosowany przez ćwiczące osoby. Nikt nie powinien mieć tez problemu z zakupem tej substancji, są to środki dostępne na siłowniach, w sklepach, w sieci.

0.00 średnia ocena (0% wynik) - 0 głosów
content_copyKategoria

Brak komentarzy

comment Brak komentarzy

Jesteś pierwszy, zostaw komentarz

Prześlij odpowiedź

info_outline

Twoje dane są bezpieczne

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowant.

*